Компанія “Діелектричні кабельні системи України” (“ДКС України”) розпочала свою діяльність на українському ринку як частина міжнародного холдингу в 2000 році. На сьогоднішній день “ДКС України” входить до числа провідних виробників кабеленесучих систем і електрощитового обладнання України та Європи. 2013 рік для компанії ознаменувався новою віхою розвитку. А саме, введенням в експлуатацію виробничо-складського комплексу в селі Іванків.

До будівництва виробничо-складського комплексу в с. Іванків Бориспільського району Київської області була залучена команда LLENTAB (Україна), яка розробила проект покрівлі з використанням технології оцинкованої конструкції.
Зважаючи на успішний досвід реалізації та експлуатації першого пускового комплексу, в 2019 році “ДКС України” вирішила тиражувати дахову технологію LLENTAB при будівництві другого пускового комплексу.
Генеральний директор компанії “ДКС України” Олександр Горбачев стояв біля витоків зародження діяльності компанії і добре пам’ятає всі етапи її розвитку, в тому числі початок розбудови власних виробничих потужностей.
Компанія з самого початку підійшла дуже відповідально до питання реалізації проекту виробничого комплексу в с. Іванків Бориспільського району, а тому при будівництві були застосовані найпрогресивніші технології та тільки якісні матеріали.

В інтерв’ю ми прагнули з’ясувати, які цілі ставив інвестор та які рішення при цьому були використані для їх досягнення.

ЧИ ПРИГАДУЄТЕ ВИ, З ЧОГО ПОЧИНАЛАСЬ ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ? ЯКИМ БУВ УКРАЇНСЬКИЙ РИНОК ТОДІ ТА ЯКИМ ВИ БАЧИТЕ ЙОГО СЬОГОДНІ?

Коли ми у 2000 році починали свою діяльність в Україні, електротехнічний ринок ще не був сформований. Укладання кабелю і монтаж освітлення проводилися за старими радянськими технологіями, за нормативами, які не відповідали європейським і сучасним стандартам. По суті ми стояли біля витоків зародження культури електромонтажу і навіть вважали доведення їх до європейських норм своєю місією на ринку України. Зокрема, ми брали участь в розробці відповідних ДБНів і ВБНів. Крім самого монтажу, ми впроваджували культуру споживання двостінних труб, як більш якісної альтернативи азбестоцементним трубам, які укладаються в грунті. Крім незручності та довготривалості монтажу, і ненадійності конструкції, азбестоцемент – відомий канцероген. Таким чином, крок за кроком ми по суті самі формували споживчий ринок, на якому зараз працюємо. Він уже досить цивілізований і, звичайно ж, в ньому працює багато гравців, в тому числі міжнародних. Тому можу стверджувати, що в Україні сьогодні існує плідна конкуренція на ринку електромонтажу. Чи вплинула на вашу діяльність та інвестиційні плани пандемія коронавірусу?

ЧИ ВПЛИНУЛА НА ВАШУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНВЕСТИЦІЙНІ ПЛАНИ ПАНДЕМІЯ КОРОНАВІРУСУ?

Звичайно, пандемія вплинула на всіх – як на економіку країни в цілому, так і на наш бізнес зокрема. Але завдяки тому, що структура компанії залишалася працездатною, плани з інвестицій в розвиток виробничих потужностей, інфраструктури, в тому числі, додаткових складських приміщень, були реалізовані. Власне, частиною цих інвестицій і став другий пусковий комплекс в с.Іванків, до реалізації якого долучилася компанія LLENTAB. На сьогоднішній момент ми готові до повноцінного відродження ринку, і загалом це вже відображається на наших результатах.

РОЗКАЖІТЬ БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО ПРО ПРОЕКТ БУДІВНИЦТВА ВИРОБНИЧО-СКЛАДСЬКОГО КОМПЛЕКСУ В С.ІВАНКІВ.

Проект складається з декількох пускових комплексів. Перший площею 8200 кв. м реалізований у 2013 році і включає виробничу частину, склади та адміністративно–побутовий комплекс. У 2019, в рамках програми послідовного розвитку заводу, ми приступили до будівництва додаткових складських площ на 4000 кв. м. Ще при будівництві першого пускового комплексу ми залучили для здійснення будівництва дахової конструкції компанію LLENTAB. Крім якісно виконаних робіт, за сім років експлуатації будівлі ми змогли оцінити правильність цього проекту. Тому прийняли рішення тиражувати таку ж технологію з незначними коригуваннями.
Зокрема, ми зупинилися на варіанті залізобетонного каркаса з обшивкою сендвіч-панелями і даховій конструкції. Ми стежимо за розвитком технологій на будівельному ринку. І вважаємо найбільш оптимальним рішення покриття даху легкою конструкцією з оцинкованого матеріалу, який полегшує в цілому вагу будівлі і, відповідно, знижує навантаження на колони та фундамент. Як найбільш сучасне рішення обрали конструкцію даху від компанії LLENTAB. Особливістю було те, що спочатку ми проектували технологію – виробничі лінії, складські приміщення, виходячи із специфіки нашої продукції, яку потрібно складувати і зберігати. І тільки після цього проектувався каркас та покрівля будівлі. Тому нам було дуже важливо, щоб до інфраструктури, яка у нас розпланована всередині приміщення, правильно спроектувати і поставити дах. У компанії LLENTAB таке рішення знайшлося.

ЧОМУ БУЛО ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ РОБИТИ САМЕ ЗАЛІЗОБЕТОННІ КОЛОНИ І МЕТАЛЕВУ ПОКРІВЛЮ?

Ми шукали оптимальний компроміс між зручністю будівлі, її вартістю і процесом подальшого обслуговування. Наприклад, повністю бетонна будівля є досить громіздкою і не дозволяє мати всередині достатню мобільність по площах, особливо якщо потрібно проводити модернізацію, зміни. Другий варіант: металева будівля – це більш вільне рішення. Однак металоконструкції вимагають постійного обслуговування – колони, перекриття з металу необхідно регулярно фарбувати, обробляти. Існує ряд протипожежних вимог і обов’язкових процедур щодо утримання такої будівлі. Ми прийняли рішення, що у нас буде залізобетонний каркас з колонами, який не вимагає особливого обслуговування. А щодо даху – ми в своїй діяльності використовуємо продукцію з оцинкованої сталі, тому знаємо всі переваги експлуатації таких типів матеріалів. Зокрема, довший термін служби у порівнянні з будівлею з прокатної сталі. Відповідно, ми порахували, що оцинкована конструкція буде найприйнятнішим для нас компромісним рішенням.

ЧИ ВДАЛОСЯ LLENTAB ВРАХУВАТИ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ БУДІВЛІ?

Перевагою компанії LLENTAB є дуже хороша проектна підготовка. Оскільки рішення індивідуальне, не типове, безпосередньо якість самого проекту відіграє дуже важливу роль. Крім детальних розрахунків згідно з проектом, визначаються основні вимоги до суміжних робіт. Наприклад, щодо висоти колон, на які встановлюється дахова конструкція, щодо відміток по висоті і т.д. Після цього LLENTAB виготовляє профілі, доставляє їх і здійснює монтаж. Під час будівництва обох пускових комплексів у нас жодного разу не виникало зауважень до LLENTAB, всі роботи були виконані в строк і якісно. Сьогодні конструкція експлуатується добре, надійно, згідно наших очікувань.

Надійна інвестиція: будівництво виробничо-складського комплексу “ДКС УКРАЇНИ”. Погляд незалежного інженера.

Олександр Горбачев, директор “ДКС України”

UA0476, UA0720 “ДКС України”

Проект для компанії “ДКС України” – це не перший об’єкт в Україні, де ми впровадили гібридну систему каркасів. Окрім того, досвід подібних проектів LLENTAB вже має на десятках об’єктів в Європі, тому ми чітко знали, які особливості існують при проектуванні та будівництві.
І коли ми отримали задання на розрахунок, то запропонували варіанти з використанням різної сітки колон у поєднаннні з гібридною схемою. Завдяки гнучкості системи щодо ширини прольотів, висоти та кроків несучих колон – ми знайшли збалансоване рішення,
а також врахували можливість подальшого розширення проекту.
Кожний проект ми розглядаємо не тільки в межах отриманого технічного завдання, але й з точки зору пошуку оптимального рішення з використанням переваг кожної окремої системи: легкі оцинковані конструкції чи гібридні із залученням залізобетону або металоконструкцій з гарячекатаних елементів.

ІГОР ГАВРИЛОВ , Регіональний представник з продажів LLENTAB