У 2018 році компанія UBC Group – світовий виробник холодильників для напоїв та морозильних камер для морозива ввела в експлуатацію Завод по виробництву холодильного обладнання «ГРІН КУЛ». Завод забезпечує працевлаштування до 1,5 тис. людей, що відповідають за повний цикл від виробництва металевого корпусу до упаковки готової продукції. В компанії UBC Group стверджують, що підприємство одне з найсучасніших та технологічних у Європі. При будівництві  заводу, площа якого склала 15,5 тис. м2 була поставлена повнокомплектна сталева будівля LLENTAB, що дозволило реалізувати об’єкт впродовж 6 місяців.

Технологія будівництва швидкомонтованих будівель  LLENTAB дає можливість замовнику зводити навіть великі об’єкти без затримки та в найкоротші терміни. Так, за останні роки в Україні були збудовані такі великі об’єкти:

  • 19,2 тис. кв.м – виробнича будівля компанії «МОРГАН ФЕНІЧЕ», Рівненська  область. Термін реалізації проекту  – 6 місяців;
  • 15,5 тис. кв.м – виробнича будівля компанії «УКРПОСТАЧ-5», АР Крим. Термін реалізації проекту – 6 місяців;
  • 13,9 тис. кв.м – холодний склад побутової техніки компанії «САТУРН-ЮГ», Одеська область. Термін реалізації проекту – 4 місяці.
  • 12,5 тис. кв.м – завод з виробництва міжкімнатних дверей компанії «БРАМА», Львівська область. Термін реалізації  проекту– 4 місяці.

Керівник проекту та директор заводу «ГРІН КУЛ» Валентин Коваленко: «Ми маємо більш ніж дванадцятирічний річний позитивний досвід експлуатації будівель LLENTAB. Природно, коли вирішили будувати наш завод, то проводили тендери серед великого числа виробників. Вивчали пропозиції, в тому числі, великих українських заводів металоконструкцій. Однак вибрали LLENTAB, так як добре знаємо цю компанію, а також за рахунок оптимального співвідношення ціни та якості.»

Особливості технології зведення каркасу

При зведені каркасів будівель використовуються легкі сталеві конструкції, що збираються на будівельному майданчику з оцинкованих заводських профілів товщиною 1,5-6 мм. Каркас з легких сталевих конструкцій має ряд незаперечних переваг, у порівнянні з  традиційних для України каркасами чорного металопрокату чи залізобетону.

  • Каркаси LLENTAB від 25% до 50% легші за традиційні конструкції з металопрокату та в рази легші від залізобетону, що дає можливість зменшити витрати на фундамент та земельні роботи, а також скоротити витрати на транспортування та монтаж.
  • Не дивлячись на легкість металоконструкцій, технологія LLENTAB дозволяє будувати без додаткових опор прольоти до 100 м , витримувати технологічні навантаження від підвісного обладнання, мостових кранів, тощо.
  • Висока заводська готовність конструкцій та монтаж на болтах (відсутність зварювальних з’єднань та робіт з заливання бетону) дозволяє зводити каркас будівлі не залежно від сезону та у будь-які погодні умови.
  • Простота реконструкції, розширення та перепланування об’єкту а також можливість підсилення та легкість заміни окремих вузлів конструкцій.

Антикорозійне цинкове покриття каркасу сталевої будівлі складає:

  • 470 г/м2 – для профілів товщиною 3 мм та більше;
  • 275 г/м2 – для профілів товщиною 2 мм.

Застосування каркасів з таким рівнем цинкового покриття гарантує власнику будівлі відсутність проблем з корозією металу в процесі експлуатації.

Валентин Коваленко: “LLENTAB використовує болтові з’єднання для своїх конструкцій, а не зварювання, що дозволяє оперативно і з найменшими затратами трансформувати  будівлі, що експлуатуються. Це великий плюс для нашої компанії, яка динамічно розвивається, адже в процесі експлуатації будівлі можуть змінюватися вимоги до планування приміщень або з’явиться необхідність встановлення нового обладнання. Технологія монтажу конструкцій за допомогою болтових з’єднань LLENTAB дозволяє розібрати будівлю в будь-якому місці, добудувати або перебудувати приміщення, підсилити конструції, наприклад для встановлення кран-балки. Зазвичай виробники застосовують зварювання для з’єднання металоконструкцій, але така технологія значно ускладнює та затратна при  трансформуванні будівлі, що  експлуатації. В такому випадку необхідно зупиняти виробництво, що призводить до збитків”

Комплект послуг

При будівництві невиликої будівлі, а тим паче при зведенні об’єктів, площа яких складає декілька тисяч квадратних метрів, необхідно враховувати багато нюансів, які важко передбачити та ефективно реалізувати, якщо проектуванням, поставкою матеріалів та будівництвом займаються різні компанії.

Валентин Коваленко: «Компанія LLENTAB взяла на себе весь комплекс робіт від проектування до монтажу конструкцій та сервісного обслуговування. LLENTAB надає гарантії на каркас будівлі 10 років, що красномовно говорить про якість конструкцій і продуманості інженерних рішень. Українські виробники зазвичай дають гарантійні зобов’язання на свої конструкції не більше 1-2 років».

Також при зведенні великих об’єктів важливо правильно скласти графік будівельних робіт, що дозволяє значно скоротити термін введення в експлуатацію. LLENTAB надає своїм Замовникам не тільки весь комплекс послуг від проектування до здачі сталевої будівлі під ключ, а й може повністю укомплектувати будівлю воротами, вікнами, сходами та іншими компонентами.

Валентин Коваленко: «Для нас це не перший об’єкт і нам не треба пояснювати, навіщо такий крок колон або товщина сендвіч панелей, але кожна будівля індивідуальна, тому поради досвідчених інженерів LLENTAB дозволяють оптимально опрацювати проект. Причому не тільки з точки зору технічних моментів, але і, наприклад, естетики будівлі. Вінницький завод можна назвати нашим клієнтообразуючим підприємством і зовнішній вигляд будівлі важливий для того, щоб замовники розуміли, що співпрацюють з солідною компанією, яка виробляє якісне та надійне обладнання».

LLENTAB є компанією, яка комплексно і в обумовлений термін реалізувала будівництво більше 100 об’єктів в Україні від проектування, виробництва і монтажу високоякісних сталевих конструкцій до виконання гарантійних зобов’язань і обслуговування об’єктів протягом усього життєвого циклу.

“Завжди потрібно проводити економічні розрахунки в комплексі, і рішення LLENTAB в більшості випадків виявляються найбільш економічно вигідними”

Валентин Коваленко, ГРІН КУЛ
The depot has 14 entry gates and the same number of parking and inspection stations, which are reached by metro trains passing through the track head.

The depot has 14 entry gates and the same number of parking and inspection stations, which are reached by metro trains passing through the track head.

The depot has 14 entry gates and the same number of parking and inspection stations, which are reached by metro trains passing through the track head.

The depot has 14 entry gates and the same number of parking and inspection stations, which are reached by metro trains passing through the track head.

The depot has 14 entry gates and the same number of parking and inspection stations, which are reached by metro trains passing through the track head.

The depot has 14 entry gates and the same number of parking and inspection stations, which are reached by metro trains passing through the track head.

The depot has 14 entry gates and the same number of parking and inspection stations, which are reached by metro trains passing through the track head.