Компанія EgenLokal спільно з LLENTAB створюють ефективний простір як для малих підприємств, так і для приватних осіб. Окремі промислові таунхауси являють собою складські приміщення, індивідуальні підприємства та будівлі для занять улюбленою справою. Нещодавно у Нючепінгу було збудовано декілька цікавих об’єктів.

– Приватні особи часто використовують наші будівлі як складські приміщення, а підприємці мають свої майстерні з приміщенням для інструментів та транспортних засобів і, можливо, компактний офіс. Я знаю, що в одному з наших об’єктів також є фотостудія, — каже Генрік Ерікссон. Генрік займається розвитком бізнесу і є одним із двох засновників компанії EgenLokal, бізнес-концепція якої полягає у будівництві промислових таунхаусів, які поділяються на окремі об’єкти діяльності. Кожне приміщення має розміри 6 х 12 метрів і висоту 6 метрів. Компанія була заснована восени 2019 року і на сьогоднішній день має за плечима близько 20 реалізованих проектів та 500 об’єктів нерухомості. Вони були першими в галузі, що працюють по всій країні та реалізують проекти від Лулеа на крайній півночі до Істада на південному узбережжі. LLENTAB був основним постачальником будівель з самого початку, беручи участь майже в кожному проекті.

Дитяча мрія про 72 квадратні метри

У Нючепінгу 95 нових приміщень, розділених на шість окремих будівель. Як і в інших місцях, тут багато невеликих компаній, складів для приватних осіб та приміщень для власного хобі. Одним із нових власників такого приміщення в Нючепінгу є Кеннет Еквалл.

– Зараз у дорозі 25-й мотоцикл. Я не хочу називати себе колекціонером, але звичайно це дитяча мрія. “Все почалося з позашляхових велосипедів, коли я був підлітком”, – розповідає Кеннет. Мотоцикли Кеннета стоять на бетонній підлозі, вишикувавшись у лінію та в порядку року випуску. Більшість червоно-білих, але є жовто-сині і всі майже в ідеальному стані.

– Я завжди шукаю мотоцикли в хорошому стані, які просто потрібно добре помити, і все має бути в оригіналі. Зайти сюди має бути рівноцінне, наче зайти в мото-магазин 1985 року. Переїхавши до будівлі, Кеннет побудував додатковий поверх, де незабаром буде збудовано туалет та невелику кухню. Він також додав додаткове освітлення та опалення, щоб з комфортом проводити пару днів на тиждень із своїми байками. Решту часу він витрачає на поїздки Швецією, щоб знайти нові екземпляри.

– Приємно мати можливість втілити свою мрію, не знаю, ким би я був без своїх байків.

Відповідна висота стелі для сімейства гонщиків

 

У будівлі іншого ряду ми знаходимо Йорана Ондберга. За великими промисловими воротами ми бачимо білу Audi 1983 року випуску з відкритим капотом. Йоран повільно, але впевнено перетворює його на гоночний автомобіль.

– І мої сини, і онук також займаються гонками, а я займаюся технічним обслуговуванням автомобіля, – пояснює Йоран.

Далі на підйомнику піднімають ще один автомобіль, який готують до капітального ремонту напередодні майбутнього гоночного сезону. Це Toyota, автомобільна марка, найбільш близька Йорану, який раніше керував бізнесом з продажу та обслуговування автомобілів Toyota. Інтерес до автомобілів дійсно успадковується в родині, оскільки Йоран сам займався гонками, і він завжди поруч із синами на арені.

– Я почав брати участь у змаганнях у 1975 році і продовжував до 1996 року, керуючи саме автомобілем того типу, який ми зараз оновлюємо.

Він проводить у своїй будівлі досить багато часу, особливо навесні перед сезоном, коли автомобілі мають пройти технічне обслуговування. Сини проводять близько 15 перегонів за один сезон, і в перервах автомобілі також повинні обслуговуватись.

– Ця будівля ідеально підходить для нашої діяльності завдяки великій висоті стелі, і ми також скористалися можливістю додати поверх з туалетом і невеликою кухнею. Таким чином ми отримали багато місця на відносно невеликій кількості квадратних метрів.